Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Twórcy The Medium chcą zostać liderem horrorów; polskie Bloober Team ujawnia plany na przyszłość
Krakowski Bloober Team – który na początku bieżącego roku wydał bardzo udane The Medium – podzielił się swoimi planami na przyszłość. Na ten moment studio pracuje nad dwoma dużymi tytułami. Pierwszy z nich to tajemnicza gra o nazwie kodowej Projekt B (dawniej Black – według strony CREATIVE EUROPE dzieło miało być średniowiecznym horrorem z walką wręcz, kosmitami i naciskiem na mroczne aspekty wiary, a także wyborami moralnymi), powstająca we współpracy z Konami. Drugi zaś – Projekt C – to autorska marka studia, nad którą pracuje ono od dłuższego czasu.

„To nie będą gry wielkości Wiedźmina czy Cyberpunka 2077, ale chcemy tworzyć pozycje AAA w naszym gatunku" – powiedział Piotr Babieno, prezes Bloober Team, podczas konferencji prasowej z okazji 13-lecia założenia spółki.

Ze słów prezesa wynika, że być może jeszcze przed końcem tego roku ujawniony zostanie któryś z tych tytułów. Obie gry mają wprowadzić „zupełnie nowe mechaniki”. Produkcje mają być tworzone przez lata 2022-25 i zapewnić studiu awans do „Ligi Mistrzów” branży growej w ciągu najbliższych 5 do 7 lat. Szef firmy chce, aby do pierwszego kwartału przyszłego roku liczba jej pracowników wzrosła z obecnych 150 do 200. Według jego słów, Bloober Team obrał sobie za cel znalezienie się w „top 5” największych studiów w Polsce:

„Za pięć lat chcielibyśmy być w miejscu, gdzie są takie firmy jak Naughty Dog czy Bungie. (...) Chcemy mieć bardzo stabilną sytuację finansową i to nam się udało przez te umowy, które zawarliśmy. Mamy wystarczająco dużo środków, by te projekty realizować bez potrzeby pozyskiwania dodatkowego finansowania, ale jednocześnie chcemy być niezależni”.

Dodatkowo według ujawnionego w środę raportu Bloober zakończył pierwszą część prac nad nowym produktem powiązanym z marką Layers of Fear. Nie musi być to koniecznie gra wideo, gdyż studio pragnie, by jego marki wyszły poza to medium i zagościły również na dużym czy małym ekranie, a także w postaci planszówek oraz książek. Deweloper zamierza także przerzucić się na psychologiczne horrory TPP z elementami akcji i bardziej filmową narracją, gdyż te, jak wskazał, sprzedają się o wiele lepiej niż horrory FPP (nawet na poziomie od 3 do 10 milionów sztuk), z których krakowianie byli dotąd znani.

„Chcemy być w tym [produkowaniu gier – dop. red.] zrównoważeni i mimo wprowadzenia korporacyjnych zasad, zadbać o nasze talenty, aby pracownicy czuli satysfakcję z pracy i tworzenia w Bloober Team, a jednocześnie gracze również mieli nadal poczucie współtworzenia gier” – mówi Piotr Babieno.

Źródło:
"Maycuzai" - GRY-OnLine
Klemens
2021-09-29 18:58:52
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow